PREKIŲ KOKYBĖ
Kai kurioms prekėms ar prekių rūšims gamintojai suteikia tam tikrą laiką galiojančią prekių kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ar kitos sąlygos nurodomos ant prekės pakuotės.
Tokiu atveju, jei tokios informacijos ant pakuotės nėra, Pardavėjas gali informuoti Pirkėją apie prekės kokybės garantiją žodžiu arba raštu.
Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės garantijos nesuteikia, automatiškai galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.
Tais atvejais, kai remiantis teisės aktais konkrečių prekių atžvilgiu nustatomas tam tikras tinkamumo naudoti terminas, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.
Pardavėjas įsipareigoja pateikti Pirkėjui kokybiškas, komplektiškas Prekes tinkamoje pakuotėje.
Jeigu Pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės Prekė ir Pardavėjas su Pirkėju neaptarė jos trūkumų, Pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš Pardavėjo reikalauti:
1. pakeisti netinkamos kokybės Prekę tinkamos kokybės Preke;
2. atitinkamai sumažinti Prekės kainą;
3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti Prekės trūkumus;
4. vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už Prekę sumokėtus pinigus.
Prekės kokybės garantiją nustato Prekės Pardavėjas.
Pirkėjas, patikrinęs Pardavėjo pateiktas Prekes jų priėmimo metu, privalo nedelsiant pranešti Pardavėjui apie akivaizdžius Prekių kokybės trūkumus, nekomplektiškumą, pakuotės netinkamumą arba Prekių asortimento ir kiekio neatitikimą.
Jeigu Pardavėjas įrodo, kad Prekės trūkumų atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė Prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia Prekė nekeičiama, trūkumai nešalinami neatlygintinai ir pinigai negrąžinami.
GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
Parduotų Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”, patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
Pirkėjas turi teisę grąžinti Prekes pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 7 (septynias) darbo dienas nuo Prekės pristatymo dienos.
Pirkėjas, pageidaujantis grąžinti prekę privalo:
- Grąžinti prekę originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)
- Grąžinama Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- Grąžinant Prekę būtina pateikti jos įsigijimą patvirtinantį dokumentą.
Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų Prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ ir ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.
PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS DIDMENINIAMS KLIENTAMS
VYKDOMAS TIK IŠ ANKSTO APIE TAI SUSITARUS!